mandag 12. oktober 2009

Langs strandpromenaden i Cagnes

Det har vært en travel uke. I formiddag kjørte jeg de to siste kursdeltakerne til flyplassen og etterpå gikk jeg en herlig tur langs strandpromenaden i Cagnes-sur-Mer. Været har vært strålende her nede lenge, med gode norske sommertemperaturer. En utrolig fin og behagelig årstid. I Cagnes er det rikelig med parkeringsplasser og man kan gå flere kilometer langs stranden. Med vakker operamusikk på iPod'en formelig svevde jeg bortover promenaden i lette sko og sommerklær. Det er en fantastisk følelse å kunne gå langs stranden på denne måten, sette seg ned på en benk, se utover havet, trekke inn den gode sjølufta og nyte sola som varmer opp både kropp og sjel. På den ene siden ligger Middelhavet og på en andre siden er det utsikt til gamle Haut-de-Cagnes og høye fjell i bakgrunnen. Jeg skulle så ønske flere av dere kunne få oppleve dette.


2 kommentarer:

  1. Hei, Åh dette er jo bare helt nydelig. klem Siv

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut...selv om jeg akkurat nå sysn høsten er deilig her også.. Men det er bare forde solen skinner.,..

    Kos deg og nyt den franske høsten
    Klem Kertsin

    SvarSlett