tirsdag 1. juni 2010

Blomstring i hagen

I store deler av mai har både rosebusken og sitrontreet blomstret så vakkert i hagen vår og spredd sine vidunderlige dufter helt inn i stua. Synd jeg ikke kan formidle duftene gjennom bloggen. Etter blomstringen å dømme skulle vi få mange sitroner til vinteren... Det er en fin tid akkurat nå. Ute i naturen blomstrer den gule gyvelen og de røde valmuene. Når jeg har fri nyter jeg virkelig å sitte i den lille hagen vår eller å vandre i grønne og blomstrende omgivelser. Våren og forsommeren er en travel tid for min virksomhet, og jeg stortrives med jobben min. Jeg får møte så mange flotte mennesker og oppleve Provence på ulike måter. I travle tider blir fritiden enda mer verdsatt og den nytes i fulle drag...

1 kommentar:

  1. Hei Marit,
    Synes jeg kjenner duften helt hit....jeg elsker roser og duften er noe av det beste med sommeren.... tenker på deg i solriket...sommerklem Siv

    SvarSlett