onsdag 13. november 2013

Soloppgang over gamlebyen i Antibes

Høsten har vært så fantastisk her nede på Côte d'Azur og været er fremdeles strålende. I går hadde vi 23 varmegrader og i dag ser det ut til å bli nesten like fint. Det er bare å nyte! Etter en periode med veldig mye jobbing har jeg ikke fått tid til å gå morgentur. Er veldig glad i å ta på meg joggeskoene tidlig om morgenen og komme meg ut. De siste dagene har jeg imidlertid startet et nytt og bedre liv... Det kjennes så godt å komme seg tidlig opp og ut i den friske lufta, oppleve at sola står opp og at den lille byen vår våkner til liv. På hjemveien kjøper jeg alltid med meg en rykende fersk baquette til frokost. Etter en dusj smaker det ubeskrivelig godt med ferskt brød med fikensyltetøy og en varm café au lait :) Så er dagen i gang for alvor! Bildet er tatt i soloppgangen over gamlebyen i Antibes i dag tidlig. Ønsker alle en strålende fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Høres deilig ut. Jeg går veldig mye, men ikke før frokost.

    SvarSlett
  2. Jeg er også veldig glad i å gå tur tidlig på morgenen, men må innrømme at jeg savner å kunne gå i nærheten av havet. Så det "misunner" jeg deg...

    Men ferskt brød og fikensyltetøy har jeg. Hjemmelaget sådant ;-)

    Ha en fin dag du også!

    SvarSlett