onsdag 26. august 2009

Lengter til Provence.........

Dette året har jeg og familien tilbragt store deler av sommeren i Norge. Normalt drar vi opp i midten av juli og ned igjen i september. I år har det vært spesielt. Vi har feiret diverse jubileer og vært på rundreise i England hvor vi også har familie. Og vi har vært mye på hytta vår i Telemark sammen med familie og gode venner. Der stortrives jeg og alt har vært veldig hyggelig. Nå kjenner jeg imidlertid at lengselen etter Provence er veldig sterk. Når jeg er der nede lengter jeg sjelden tilbake til Norge. Det er som regel omvendt. Snart drar jeg tilbake til mitt kjære Provence. Jeg lengter etter et varmere klima, sol, azurblått Middelhav, naturen, det franske språket, alle de gode råvarene, menneskene og selvfølgelig den sjarmerende boligen vår. Og jeg gleder meg til å jobbe med ulike mennesker, grupper og prosjekter.

2 kommentarer:

  1. kan skjønne du lengter tilbake til Provence... så kjekt at du har hatt en fin sommer her i Norge...

    her er det deilig vær i dag..nyter det...etter mange og lange dager med masse regn..
    klemmer Kerstin

    SvarSlett
  2. Den lengselen kjenner jeg.....man lengter alltid til Provence. Så heldige dere er som bor der fast! Hege

    SvarSlett