tirsdag 28. juni 2011

Fête de la Musique

Etter siste blogginnlegg om livets mangfoldigheter har jeg fått kommentarer, mailer og telefoner fra folk som lurer på hvordan jeg har det. Det kunne kanskje virke som om noe var virkelig galt. Det er det ikke. Jeg har det bra, er frisk og koser meg her i Sør-Frankrike. Likevel er det mye som har gått galt og vært utfordrende denne våren. Bl.a. har PC'en også brutt sammen. Nå bruker jeg en gammel PC med svært liten kapasitet, noe som medfører at jeg bl.a. ikke kan kommentere på andres blogger. Vil bare si at jeg koser meg med å lese mange inspirerende blogginnlegg, og beklager at jeg ikke får lagt inn kommentarer. Sånn er det.
Sist tirsdag, 21. juni og samme dag hvert år, er det "Fête de la Musique" over hele Frankrike. Da spilles og synges det rundt om i alle byer og landsbyer. En fantastisk folkefest! Vi gikk rundt i Saint Paul og koste oss med mange fine konserter. Den hyggeligste var helt ytterst på plassen ved utsiktspunktet. Der satt vi under oliventreet i skumringstimen og nøt fantastisk jazzmusikk.

1 kommentar:

  1. Hei, Så herlig med utekonserter som sommeren! Håper forsikringen fixer ny laptop til deg:-) sees snart! stor sommerklem siv

    SvarSlett