lørdag 14. desember 2013

Koselige julebutikker i Antibes

Julehandelen har vært i gang siden november og butikkene er pyntet til jul. Den franske julepynten er ikke alltid like vakker, synes jeg, men det finnes mye fint også. Over har jeg tatt bilde av julevinduet til en koselig interiørbutikk i gamlebyen. Her selges diverse ting og tang i mer landlig stil. Og under har jeg fanget inngangspartiet til en butikk som selger Provence stoffer og diverse tilbehør. Jeg må innrømme at det er vanskelig å få den helt store julestemningen i Sør-Frankrike. Når julen nærmer seg liker vi å dra til Norge og hytta vår i Telemark. Det er skikkelig jul for oss :)

1 kommentar:

  1. Åh der hadde de mye fint! Morsomt med litt andre ting enn det de har i Norge! Men jeg kan tenke meg at det er mer fint i norske butikker og julestemningen gjør jo sitt den også:) Det må være supert for dere å reise til Telemark i julen! Ønsker dere en fin førjulstid

    SvarSlett